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YOU SAID:

The first call is to tell OpenGL where our texture co-ordinate array is stored and what format it is in. The difference is that we say there are 2 values for each co-ordinate (it’s a 2D texture of course), the data type we used was a GLushort which tran

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最初の呼び出しは、OpenGL テクスチャ座標配列が格納されている、どのような形式には、伝えることです。違いは各コーディネート (もちろんは 2D テクスチャ) の 2 つの値があるといって、我々 が使用するデータ型は、GLushort、トラン

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The first call is OpenGL texture coordinate array is stored, in any form. Each coordinate is the difference (is of course 2D texture) of data type has two values, we will be using is GLushort, Trang

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最初の呼び出しは、何らかの形で、OpenGL テクスチャ座標配列が格納されます。各座標はデータ型の違い (コース 2D テクスチャーは) 2 つの値になり、GLushort、トランを使用して

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The first call is somehow the OpenGL texture coordinate array is stored. Each coordinate value of two different data types (course 2D textures are) and using GLushort, Trang

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最初の呼び出しは何とか OpenGL テクスチャ座標配列が格納されます。(コースの 2D テクスチャが) 2 つの異なるデータ型、GLushort、トランを使用しての各座標の値

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First call is somehow contains the OpenGL texture coordinate array. Value for each coordinate by using two different data types, GLushort, Trang (2D texture of course)

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最初の呼び出しは何とか OpenGL テクスチャ座標配列が含まれています。トラン (もちろん 2D テクスチャ) の GLushort、2 種類のデータ型を使用して、各座標の値

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First call is somehow contains the OpenGL texture coordinate array. Transcript (of course 2D texture) of GLushort, two kinds of data types using the coordinate value

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最初の呼び出しは何とか OpenGL テクスチャ座標配列が含まれています。GLushort、2 種類の座標値を使用してデータ型のトラン スクリプト (もちろん 2D テクスチャ)

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First call is somehow contains the OpenGL texture coordinate array. Using GLushort the coordinates of the two transcripts of data types (of course 2D textures)

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最初の呼び出しは何とか OpenGL テクスチャ座標配列が含まれています。GLushort (もちろん 2D テクスチャ) のデータ型の 2 つのコピーの座標を使用してください。

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First call is somehow contains the OpenGL texture coordinate array. GLushort (of course 2D textures) for using coordinate data type two copies.

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最初の呼び出しは何とか OpenGL テクスチャ座標配列が含まれています。GLushort (もちろん 2D テクスチャ) 座標データを使用するためは、2 つのコピーを入力します。

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First call is somehow contains the OpenGL texture coordinate array. GLushort (of course 2D textures) for using coordinate data, enter the two copies.

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最初の呼び出しは何とか OpenGL テクスチャ座標配列が含まれています。GLushort (もちろん 2D テクスチャ) 座標データを使用する 2 つのコピーを入力します。

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First call is somehow contains the OpenGL texture coordinate array. GLushort (of course 2D texture) enter coordinate data using two copies.

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最初の呼び出しは何とか OpenGL テクスチャ座標配列が含まれています。GLushort (もちろん 2D テクスチャ) は、2 つのコピーを使用して座標データを入力します。

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First call is somehow contains the OpenGL texture coordinate array. GLushort (of course 2D texture), by using two copies, enter the coordinate data.

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最初の呼び出しは何とか OpenGL テクスチャ座標配列が含まれています。GLushort (もちろん 2D テクスチャ)、2 つのコピーを使用して、座標のデータを入力します。

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First call is somehow contains the OpenGL texture coordinate array. GLushort (of course 2D texture), by using two copies, enter the coordinate data.

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