Translated Labs

YOU SAID:

The model has perfect edge-loops based topology with rational polygons count.Detailed anatomy and skin shading makes this model good for close-up render. model rigged by CharacterStudio4 biped+Physique and ready for animation.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づいた完璧なエッジ ループ トポロジです。詳細な解剖学と皮膚の網かけになりますこのモデルのクローズ アップ良いをレンダリングします。モデルの不正 CharacterStudio4 二足歩行 + 体格によって、アニメーション用に準備。

BACK INTO ENGLISH

The model is a perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. Detailed Anatomy and skin shading becomes good close-up of this model will render. By unauthorized CharacterStudio4 Biped walking + physique model ready for animation.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づく完全な端ループ トポロジです。詳細な解剖学と皮膚の陰影がよくなるこのモデルのクローズ アップがレンダリングされます。不正 CharacterStudio4 二足歩行 + 体格モデル アニメーション用に準備します。

BACK INTO ENGLISH

Model is the perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. Close-up of the detailed Anatomy and skin shade is better for this model is rendered. Illegal CharacterStudio4 Biped walking + physique model for animation to prepare.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づく完全な端ループ トポロジです。このモデルがレンダリングされるは、詳細な解剖学と皮膚の木陰のクローズ アップをお勧めします。違法 CharacterStudio4 二足歩行 + アニメーションの体格モデルを準備します。

BACK INTO ENGLISH

Model is the perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. This model is rendered, the close-up of a detailed Anatomy and skin shade is recommended. Prepare a physique model of illegal CharacterStudio4 Biped walking + animation.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づく完全な端ループ トポロジです。このモデルをレンダリングすると、詳細な解剖学と皮膚の木陰のクローズ アップを推奨します。違法 CharacterStudio4 二足歩行 + アニメーションの体格モデルを準備します。

BACK INTO ENGLISH

Model is the perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. To render a model and recommended detailed Anatomy and skin shade close-up. Prepare a physique model of illegal CharacterStudio4 Biped walking + animation.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づく完全な端ループ トポロジです。レンダリング モデルと推奨される詳細な解剖学と皮膚の陰のクローズ アップ。違法 CharacterStudio4 二足歩行 + アニメーションの体格モデルを準備します。

BACK INTO ENGLISH

Model is the perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. A close-up of the rendering model and recommended a detailed Anatomy and skin shade. Prepare a physique model of illegal CharacterStudio4 Biped walking + animation.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づく完全な端ループ トポロジです。クローズ アップ レンダリング モデルの詳細な解剖学との肌の色をお勧めします。違法 CharacterStudio4 二足歩行 + アニメーションの体格モデルを準備します。

BACK INTO ENGLISH

Model is the perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. We recommend a detailed Anatomy close up rendering model and skin color. Prepare a physique model of illegal CharacterStudio4 Biped walking + animation.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づく完全な端ループ トポロジです。詳細な解剖学をクローズ アップ モデルと皮膚の色のレンダリングをお勧めします。違法 CharacterStudio4 二足歩行 + アニメーションの体格モデルを準備します。

BACK INTO ENGLISH

Model is the perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. Recommended close up model and skin color rendering detailed anatomy. Prepare a physique model of illegal CharacterStudio4 Biped walking + animation.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づく完全な端ループ トポロジです。詳細な解剖学をレンダリング モデルと皮膚の色をすぐお勧めします。違法 CharacterStudio4 二足歩行 + アニメーションの体格モデルを準備します。

BACK INTO ENGLISH

Model is the perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. Detailed Anatomy recommended immediate rendering model and skin color. Prepare a physique model of illegal CharacterStudio4 Biped walking + animation.

INTO JAPANESE

モデルは、合理的なポリゴン数に基づく完全な端ループ トポロジです。詳細な解剖学は即時レンダリング モデルと皮膚の色をお勧めします。違法 CharacterStudio4 二足歩行 + アニメーションの体格モデルを準備します。

BACK INTO ENGLISH

Model is the perfect edge loop topology based on a reasonable number of polygons. Detailed Anatomy recommended immediate rendering model and skin color. Prepare a physique model of illegal CharacterStudio4 Biped walking + animation.

Equilibrium found!

That's deep, man.

HOT PARTIES

3
votes
30m ago

You may want to crash these parties too

1
votes
22Feb11
1
votes
23Feb11
1
votes